Re: En forholdsvis kort replik til FreeBSD ....... :-)

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 May 2004 - 12:18:21 CEST

Date: Sat, 22 May 2004 12:18:21 +0200
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: En forholdsvis kort replik til FreeBSD .......  :-)

On 2004-05-22 08:43:35 +0200, Anders S. Jensen wrote:
> Nå ja, godt ord igen. :)) Det var altså heller ikke for at
> være gnaven selvom man nok godt kunne få den ide.

Du kan ikke installere fra USB CD-ROM, men du kan boote fra det uden
problemer, resten klares ved at hente fra nettet, det er pærelet og den
måde jeg plejer at gøre det på på min ThinkPad X20, uanset hvilken BSD
det er.

Ja, man kan bruge lang tid på at forsøge det umulige og fejle. :-)

Med venlig hilsen
                                 Morten

--
http://m.mongers.org/ -- http://gallery.zentience.org/