Re: En forholdsvis kort replik til FreeBSD ....... :-)

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 May 2004 - 08:43:35 CEST

Date: Sat, 22 May 2004 08:43:35 +0200
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk, niel@telia.com
Subject: Re: En forholdsvis kort replik til FreeBSD .......  :-)

On Sat, May 22, 2004 at 02:35:49AM +0200, Niel wisely wrote:
> Hov-hov! :-)
Nå ja, godt ord igen. :)) Det var altså heller ikke for at
være gnaven selvom man nok godt kunne få den ide.

> Jeg kunne ihvertfald ikke få FreeBSD 5.1 installeret på en IBM Thinkpad, med
> en ekstern usb cd-rom, hverken via harddisken eller floppies eller NFS. Det
> fungerede bare ikke? :-) Og derfor kan jeg ikke, selv med min bedste vilje,
> få mig til at påstå, at FreeBSD var let at installere? :-)
>
> Tror jeg brugte en hel måned uden held! :-)

Jamen, så må vi da se at få holdt en ny "happy hacking" aften!
Så vil jeg håbe at du og andre nye (såvel som gamle) kan komme!
Jeg er sikker på at vi nok skal få skovlen under din Thinkpad,
og at jeg kan få manet myten med at BSD er svært i jorden.
Jeg vil da med glæde vise dig hvor let det er at installere og
vedligeholde et BSD system i forhold til mange andre.
Jeg vil gerne medgive dig at det kan være lidt besværligt
hvis man støder ind i en kant, men på sådan en happy hacking
aften er der mange "kant fræsere".

Så håber jeg også at jeg får lejlighed til at vise at BSD
folk ikke er sådan nogle gnavne gamle mænd, som man godt kan
få intryk af på listen en gang i mellem ,-)).

De bedste hilsner,

Anders