Re: Java, mozilla 1.6 og FreeBSD 5.2

From: Simon L. Nielsen (none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Jan 2004 - 20:09:52 CET

Date: Sat, 17 Jan 2004 20:09:52 +0100
From: "Simon L. Nielsen" <none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: Java, mozilla 1.6 og FreeBSD 5.2

On 2004.01.17 19:58:47 +0100, Torben Sørensen wrote:
> Hej folks
>
> Har lige installeret FreeBSD 5.2 og vil gerne have java support i
> mozilla 1.6. Derfor har jeg installeret jdk14 fra ports og lavet et
> symlink til browser_plugins og det virker fint (ifølge about:plugins er
> der java support). Men når jeg åbner et website med java applets, går
> mozilla ned. Java colsole siger:
>
> java.net.SocketException: IPv4 mapped addresses usage is turned off.
> Set net.inet6.ip6.v6only=0 or use '-Djava.net.preferIPv4Stack=true' to
> disable java IPv6 support

Jeg mindes at have set noget om det på freebsd-java listen (men jeg er
ikke sikker).

En hurtig google søgning forslog :

sysctl net.inet6.ip6.v6only=0

Jeg ved ikke om det virker, men det er da et forsøg værd. Ellers ville
jeg søge lidt på google, f.eks. 'freebsd java IPv4 mapped addresses
usage' giver en del hits.

--
Simon L. Nielsen
FreeBSD Documentation Team