Java, mozilla 1.6 og FreeBSD 5.2

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Jan 2004 - 19:58:47 CET

Date: Sat, 17 Jan 2004 19:58:47 +0100
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Java, mozilla 1.6 og FreeBSD 5.2

Hej folks

Har lige installeret FreeBSD 5.2 og vil gerne have java support i
mozilla 1.6. Derfor har jeg installeret jdk14 fra ports og lavet et
symlink til browser_plugins og det virker fint (ifølge about:plugins er
der java support). Men når jeg åbner et website med java applets, går
mozilla ned. Java colsole siger:

java.net.SocketException: IPv4 mapped addresses usage is turned off.
Set net.inet6.ip6.v6only=0 or use '-Djava.net.preferIPv4Stack=true' to
disable java IPv6 support
java.net.SocketException: IPv4 mapped addresses usage is turned off.
Set net.inet6.ip6.v6only=0 or use '-Djava.net.preferIPv4Stack=true' to
disable java IPv6 support
Caused by: java.net.SocketException: IPv4 mapped addresses usage is
turned off. Set net.inet6.ip6.v6only=0 or use
'-Djava.net.preferIPv4Stack=true' to disable java IPv6 support

Er der nogen der har et forslag til hvad der kan være galt??

Specs:
-----
Mozilla 1.6
FreeBSD 5.2
Java(TM) Plug-in: Version 1.4.2
Using JRE version 1.4.2-p6 Java HotSpot(TM) Client VM

Torben Sørensen
   -- www.tinx.dk