SV: SV: script/program til at holde styr på sikkerhedspatches

From: Michael Rasmussen (none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 10 Jan 2004 - 16:13:02 CET

Subject: SV: SV: script/program til at holde styr på sikkerhedspatches
Date: Sat, 10 Jan 2004 16:13:02 +0100
From: "Michael Rasmussen" <none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Morten,

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Morten Liebach [mailto:m@mongers.org]
Sendt: lø 10-01-2004 15:32
Til: bsd-novice@bsd-dk.dk
>Jo. Resten af din supfile skulle gerne ligne noget i retning af det der
>står i http://www.openbsd.org/cvsup.html#checkout.
Det gør den også, og den er pt. i gang med at hente alt fra src. Når den er færdig, bør de patches, du nævnte i en tidligere mail, så også være i kernen, eller skal jeg hente dem manuelt?

>Desuden kan jeg anbefale cvsup.no.openbsd.org, den er hurtigere end .uk
>spejlet, det er .no jeg syncer mit repository fra hver nat.
Jeg har indtil videre benyttet cvsup.de.openbsd.org af samme grund. Prøver lige no som foreslået.

Hilsen,
Michael.