Re: SV: script/program til at holde styr på sikkerhedspatches

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 10 Jan 2004 - 15:32:11 CET

Date: Sat, 10 Jan 2004 15:32:11 +0100
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: script/program til at holde styr på sikkerhedspatches

On 2004-01-10 15:12:29 +0100, Michael Rasmussen wrote:
> Hej Morten,
>
> Jeg tror, jeg har fundet fejlen - ret åbenlys enda:-)
>
> Jeg har følgende option: OpenBSD-ports tag=OPENBSD_3_4
> burde jeg ikke også have: OpenBSD-src tag=OPENBSD_3_4

Jo. Resten af din supfile skulle gerne ligne noget i retning af det der
står i http://www.openbsd.org/cvsup.html#checkout.

Desuden kan jeg anbefale cvsup.no.openbsd.org, den er hurtigere end .uk
spejlet, det er .no jeg syncer mit repository fra hver nat.

Med venlig hilsen
                                 Morten

--
         Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk> - http://m.mongers.org/