Re: Igang med installation af software

From: Jonas B.Nielsen (none@jonasbn--io.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 08:00:29 CEST

From: Jonas B.Nielsen <none@jonasbn--io.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Igang med installation af software
Date: Wed, 4 Aug 2004 08:00:29 +0200
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

Tak for svarene...

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/index.html
var virkelig brugbar

#bsd-dk @ efnet som jeg godt kender, men betragter som en slags last
resort, viste sig også at være til hjælp.

Så nu har jeg fået installeret mine to første FreeBSD bokse, hvor den
ene var med et software RAID (klart den største udfording).

Jeg vil nu forsøge at få konfigureret den ene maskine som en print
server vha:

http://www.csua.berkeley.edu/~ranga/notes/freebsd_cups.html

Så tak for hjælpen - jeg ved at der er flere maskiner inden for den
nærmeste fremtid... :)

jonasbn