C++ på BSD

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Sep 2003 - 09:09:22 CEST

Date: Tue, 16 Sep 2003 09:09:22 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: C++ på BSD

Jeg vil gerne i gang med at kode noget C++ på BSD og har forsøgt mig i
diverse IDE's (KDevelop, Anjuta mv), men jeg er ikke helt sikke på hvad
der sker bagved...
Jeg har kode C/C++ på Windows men aldrig på BSD/Linux....
Jeg ville gerne kode mod Gtk.

Hvor skal jeg starte??

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det med automake,autoconf og libtool...
Skal de være i bestemte versioner, for at kunne spille sammen (jeg har
fx fået en fejl: "error: configure: libtool configure failed", men jeg
aner ikke hvad det betyder)??

Liste med bøger, eksempler, tips/trix, henvisninger og andet godt fra
havet, skal være hjertlig velkommen.

--
Venlig hilsen

Torben Sørensen -- www.tinx.dk