ftpd

From: Lasse Thomsen (none@lasse--tt-trading.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 13 Sep 2003 - 23:00:31 CEST

Subject: ftpd
From: Lasse Thomsen <none@lasse--tt-trading.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Date: Sat, 13 Sep 2003 23:00:31 +0200

Hejsa..

Jeg har siddet og leget lidt med at sætte en ftpd op på min openbsd3.3
box, og jeg kan som sådan fint lave en til en bruger der kan læse og
skrive til en mappe via ftp)

Men det jeg gerne vil have er at jeg ud for hver bruger kan give nogle
mapper som der er læseadgang til og andre hvor der både er læse og
skrive adgang. (meningen er at jeg vil lave lidt webhosting for et par
venner)

Jeg har søgt på google.com angående dette men jeg intet kunne finde. Så
jeg håber at der er en venlig sjæl her på listen der evt kunne komme med
et par hints eller evt et link til en guide omkring emnet. (jeg har set
den FAQ på openbsd.org)

--
MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk