Re: DNS på lokal net

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 13 Sep 2003 - 23:01:30 CEST

Date: Sat, 13 Sep 2003 23:01:30 +0200
Subject: Re: DNS på lokal net
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

On lørdag, sep 13, 2003, at 08:19 Europe/Copenhagen, Flemming Jacobsen
wrote:

> Køb "DNS and BIND" bogen ad Albitz & Liu.
> Den forklarer det hele.
Liu har også lavet en "DNS & BIND cookbook" - den er også god

meeeen

start med at downloade the ARM, dvs administrators reference for BIND
som kan findes som PDF fil hos www.isc.org

Den skal så printes og bindes pænt ind - du kommer til at bruge den
mange år
frem i tiden hvis du kører med navneserver :-)

Det var min 25 øre

Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000
www.security6.net - IPv6, sikkerhed, netværk og UNIX