Hvor ligger syslog som default?

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 09:30:39 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Hvor ligger syslog som default?
Date: Thu, 24 Jul 2003 07:30:39 +0000

Hej

Jeg skal til at installere en proxy server mere (squid), hvor den server
også skal kører som syslog server, altså opsamlingsserver og andres servers
logfiler. Og i den forbindelse vil jeg gerne have at disse logfiler ligger
på en anden fysisk disk, sammen med squid (cache og log).
Jeg har ikke sat mig så meget ind i syslog endnu - det med tiden - så mit
spørgsmål er bare hvilken mappe ligger syslog sine filer i som default?
Jeg er nemlig nået til det punkt, hvor jeg skal finde ud af hvordan mine 2
fysiske diske skal partitioneres.

Mvh.

Allan.

Få gode tilbud direkte i din mailbox http://jatak.msn.dk