Re: Ændring af user accounts

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 12:22:56 CET

Subject: Re:  Ændring af user accounts
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Date: 30 Jan 2003 12:22:56 +0100

On Thu, 2003-01-30 at 12:05, ext Torben Sørensen wrote:
> Hej igen
>
> Anders... mange tak for svaret... men for at ændre i... skal man virkelig
> bruge visudo eller kan man bare bruge gedit?? (jeg har aldrig brugt vi)

Det er bare en tekstfil, så brug du bare hvad du har lyst til.
Ændringerne træder i kraft så snart du har gemt filen.

Mht. vi, så må du da skynde dig at lære den at kende! Det er
simpelthen en forrygende editor!
Det kan godt være at den ikke er glødende intuitiv, og at
man føler sig lidt lost i starten, men når du har "tæmmet"
den, vil du komme til at elske den.
Ud over at det er en kraftfuld editor, som man kan
ekstremt produktiv i, så er den til stede på ALLE
de platforme man kan drømme om ! (næsten)

Hvis du har installeret vim (vi improved) så prøv
at køre en vimtutor.

Mvh,

--
/Anders