MySQL installation.....

From: Mikael Syska (none@MIS--CADesign.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 25 Jan 2003 - 14:02:08 CET

Subject: MySQL installation.....
Date: Sat, 25 Jan 2003 14:02:08 +0100
From: "Mikael Syska" <none@MIS--CADesign.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej folk i den anden ende...

Endelig har jeg fået mig taget sammen til at prøve den nye OpenBSD 3.2 på en af mine maskine, som før kørte noget Windoze 2000 server :-)..... men ville hellere prøve OBSD da det er sjovere at lege med....

(Alt installeret fra ports)
Jeg har fået installeret Apache 1.3.x med PHP, og det virker helt som det skal ingen problemer der....min problem er bare at jeg fatter nada af hvad der sker når jeg installere /ust/ports/databases/mysql/, bruger "make install" aner ikke hvor den ligger de start filer og alt andet, er totalt lost, håber der er nogen der enten har haft samme problem som jeg hjælpe mig, eller bare nogen som ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke....

Hvis der er mere i vil/skal vide må i endelig sige til da jeg er ved at gå amok over at jeg ikke kan få det lort til at virke.....arghhhhhh

// Mikael
// OpenBSD 3.2 :-)