transforming fra RH til freebsd ...

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 11 Jan 2003 - 14:46:33 CET

From: "Peter Larsen" <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: transforming fra RH til freebsd ...
Date: Sat, 11 Jan 2003 14:46:33 +0100

.... well jeg har skaffet mig selv et lille problem på halsen.. :D

Jeg har en maskine med redhat (7.2 vil jeg tro, jeg hader redhat..)..
anyways ... maskinen skal installeres med freebsd 4.7 ...

Normalt er det jo ikke særlig svært, man sætter cd'en i.. :D

Problemmet er bare, at jeg ikke har fysisk adgang til maskinen ...

Jeg havde forestillet mig at bruge dd eller dump til at dumpe et lokalt
lavet image, ideen var så at sende (uploade/ et eller andet) dette image til
maskinen ude i det fjerne.. og så smide det image ovenpå redhat og boot den
før den opdager noget..

Er jeg langt ude? Er der nogle der har gode links til det her... ?

Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk