FreeBSD og NTFS ?

From: CSIB (Christopher Siboni) (none@csib--novonordisk.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 Feb 2003 - 11:54:28 CET

From: "CSIB (Christopher Siboni)" <none@csib--novonordisk.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-novice@bsd-dk.dk'" <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD og NTFS ?
Date: Fri, 14 Feb 2003 11:54:28 +0100

Hej med jer alle.
Jeg har fået ny "kværn" derhjemme. Der ligger XP Pro på, og det er jo for så
vidt udmærket. Men ikke til yours truly..
Anyway, den XP er lagt på en NTFS formatteret disk. Jeg vil jo godt have
FreeBSD (eller anden BSD..) på som alternativ. Min tanke er, at smide en
gammel disk på som slave og lægge det på der i stedet for. Jeg har nemlig
ikke den store erfaring i manipulation af NTFS diske. Jeg har haft
installeret FreeBSD 4.7 på en disk for lidt tid siden, men fik aldrig
grafisk brugerflade til at fungere. Men én ting af gangen. Ud over
installionsmanualen på freebsd.org, er der så andre gode sites med info ?
Input og tanker modtages gerne.
Mvh og god weekend Christopher