Re: Zone, Bind og FreeBSD

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Feb 2003 - 21:24:57 CET

From: "Peter Larsen" <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Zone, Bind og FreeBSD
Date: Thu, 13 Feb 2003 21:24:57 +0100

> Jeg er lige ved at være grøn i hovedet af at læse doc. omkring bind og
> oprettelse af zoner.

:D

> Men det er ikke nok, er der en der kan give mig et hint, forklaring, link
> eller noget?

Det er nok nemmest for dig bare at lave en /etc/hosts fil med hostnavne og
ip adresser, hvis det kun er til "lokalnet" brug...

Anyways..

Jeg har tidligere bakset lidt med et reverse dns ting på et internt lan..
det kom der det her ud af:
http://www.gratisdns.dk/?size=400&side=30#41
(ens "domæne" er så "lokallan.home"..)

Bemærk, det er utestet...

måske det hjælper dig lidt aligevel ? (sig gerne hvis det virker... så kan
jeg fjerne den dumme kommentar.. :D)

Regards, Peter Larsen - http://GratisDNS.dk

- REKLAME -
Tjen penge på din webside, sæt reklamer på den.
Klik her: http://dk.danban.com/advocate/4bee5fd8a08447f775e3fd7b841c2e93
- REKLAME -