Re: Compliment of the day.

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Feb 2003 - 17:15:59 CET

Date: Thu, 13 Feb 2003 17:15:59 +0100
Subject: Re: Compliment of the day.
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

WTF!

Kan I EVENTUELT LADE VÆRE MED AT SPILDE VORES ALLESAMMENS TID

Jeg har bsd-novice til at gå direkte i min indbakke, fordi jeg gerne
vil yde en
ekstra "service" til BSD/UNIX novicer

Det er fint nok at man ikke kan finde ud af at melde fra, men lad for
helvede
være med at skrive frem og tilbage på listen om det!

det er standard majordomo funktionalitet, og der kan læses hvordan
man melder sig listen, og hvis man læser de beskeder man får fra
majordomo
systemet kan man ved en smule tankevirksomhed ofte læse at man skal
bruge unsubscribe kommandoen

dernæst kan man skrive til ejeren - adressen kan ses i ALLE mails som
sendes til listen, og er ikke specielt hemmelig
owner-bsd-novice@hobbes.bsd-dk.dk

I allersidste opgivende øjeblik kan man skrive til skriv
til postmaster@bsd-dk.dk

postmaster er en funktion som man altid bør have når man ejer et
domæne, og det er god tone at checke denne "indbakke"
- og det gør postmaster@bsd-dk.dk

Hvis jeg ser to svar mere af den her slags på listen er jeg væk!
- det kan I så selv vælge at se som en fordel eller et tab ;-)

Mvh

Henrik - lidt mavesur idag sorry, spørg om noget bsd relateret istedet
PS Martin - du skal IKKE svare til listen, du skal IKKE svare til mig,
jeg gider
sgu snart ikke se mere mail fra dig med ligegyldigheder

--
Henrik Lund Kramshøj
hlk@{kramse.dk|inet6.dk|sikkerhedsforum.dk|security6.org}