Hvilken kommando skal jeg bruge?

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 21:07:02 CET

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Hvilken kommando skal jeg bruge?
Date: Thu, 11 Dec 2003 20:07:02 +0000

Hej

Når jeg logger ind på min OpenBSD eller FreeBSD server med ssh får jeg åbnet
en "session". Hvis jeg herefter sætter en opdatering igang kan jeg jo ikke
bare slukke min client, som jeg sidder på, før opdateringen er kørt færdig.
Jeg har hørt man kan udfører en kommando og derefter lukke sin client ned,
for så senere at logge på serveren igen og få sin kørende "session" tilbage.

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken kommando man kan bruge her?

Allan.

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk