Re: 4.8-RELEASE-p2

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Aug 2003 - 10:28:33 CEST

Date: Thu, 14 Aug 2003 10:28:33 +0200
Subject: Re: 4.8-RELEASE-p2
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

On torsdag, aug 14, 2003, at 10:16 Europe/Copenhagen, Morten Winther
wrote:

> [...]
Jeg er sikker på at du kan lave kernen alene, og det er sikkert godt
beskrevet i
håndbogen, the handbook
(-sorry jeg bruger ikke Free - men du kan sikkert "hurtigere" få svar
ved selv
lige at slå det op)

Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000
www.security6.net - IPv6, sikkerhed, netværk og UNIX