Re: 4.8-RELEASE-p2

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Aug 2003 - 10:16:51 CEST

From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: 4.8-RELEASE-p2
Date: Thu, 14 Aug 2003 10:16:51 +0200

----- Original Message -----
From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Thursday, August 14, 2003 10:04 AM

> Det lyder godt så det har jeg prøvet.

Tror det gik lidt for stærkt med at lave en config til kernen.

Havde overset: device umass # Disks/Mass storage -
Requires scbus and da

Jeg havde udkommenteret scbus og da.

Er der nogen der vil sende mig en normal config til en server der bruger
ipfw?

Godt det kun tager >5 timer at prøve igen på denne gamle møjspand P133 med
64 mb ram

Skal jeg lave en make clean inden jeg prøver igen og hvordan?

/ morten