(no subject)

From: Brian J. Dyrehauge (none@liste--bjd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 20:03:20 CEST

Date: Mon, 14 Apr 2003 20:03:20 +0200
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
From: "Brian J. Dyrehauge" <none@liste--bjd.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hejsa!

Jeg har installeret OpenBSD 3.1 for et stykke tid siden, og der er kommet
en verison 3.2 nu, og snart kommer version 3.3.

Jeg har naturligvis lavet noget konfigurationsændring på maskinen, som jeg
meget gerne vil beholde.

Er der nogle der kan fortælle mig om det er muligt at opgradere fra version
3.1 til 3.2 og senere til 3.3 uden at skulle købe CD'erne, dvs. f.eks. ved
at køre installation fra Internettet?
Eller skal jeg købe CD'erne for at kunne opgradere?
Kan jeg så nøjes med at købe version 3.3 eller SKAL jeg købe 3.2 for at
kunne opgradere videre til 3.3?

Hvordan opgraderer jeg, når jeg har hvad der skal bruges?

Med venlig hilsen
Brian