install-fest FreeBSD

From: CSIB (Christopher Siboni) (none@csib--novonordisk.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 10:57:29 CET

From: "CSIB (Christopher Siboni)" <none@csib--novonordisk.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-novice@bsd-dk.dk'" <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: install-fest FreeBSD
Date: Fri, 13 Dec 2002 10:57:29 +0100

Hej med jer.
Holder man install-fest for BSD-folket ligesom man gør med linux, hvor der
er folk som kan hjælpe med installation. Helt konkret pønser jeg på, at
installere FreeBSD 4.7 på en pc i stedet for Win98. Jeg har en skive
liggende med FreeBSD 4.7. Har læst alverdens literatur om BSD, dog uden at
blive ret meget klogere. Har også læst alverdens installationsvejledninger.
Findes der nogen her i gruppen, som vil hjælpe mig lidt på vej. Er lidt træt
af min win98 og al dens "programmet har udført en ulovlig handling og lukkes
ned". Har hørt meget om FreeBSD og dens fordele. Men uden selv at stikke
hovedet i det. Rigtig god weekend til alle.
Mvh Stoffer