Ældre PC'ere gives væk

From: Niels Wahlgreen <none_at_niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sat, 4 Feb 2012 13:26:05 +0000
To: "bsd-dk_at_bsd-dk.dk" <none_at_bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej BSD-DK,

Jeg har en stak ældre PC'ere fra Dell og HP, som er kasseret fra kunder fordi de er blevet for langsomme til Windows, men hvis nogen her på listen er interesseret i en ældre PC til lidt test, eksperimenter, børneværelset, reservedele eller andet så kan de afhentes gratis efter aftale her i Herlev.

Der er lidt forskellige modeller, men de er alle mere eller mindre noget med Pentium 4, 512-1024MB RAM, 40GB disk eller mere og DVD drev.

Skriv helst en mail direkte til mig hvis det har interesse, så vi ikke spammer listen mere end jeg allerede har gjort med denne mail.

Med venlig hilsen / Best regards,

Niels Wahlgreen
IT-Consultant, Cand.merc.(dat.)

M: +45 26 34 60 80