Re: Postfix: need fully-qualified hostname

From: Flemming Jacobsen <none_at_fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 16 Apr 2012 10:41:35 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Jette Derriche wrote:
> Er det min postfix der er sat for restriktivt op? Eller skal jeg skrive
> til secrethost.dk og sige til dem, at de skal bruge FQDN i stedet for
> bare server05?

Din Postfix er sat korrekt op.
Problemet er at admin for secrethost.dk tilsyneladende ikke er
voksen nok til at have med mailservere på Internet at gøre.

Man ser oftest dette når man modtager mails fra en Exchange der
er sat op af en "install, next, next, next, done"-type amatørsmølf.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj_at_batmule.dk
"With stupidity the gods themselves contend in vain."