Re: Gammelt Hauppauge tunerkort

From: Casper Quitzau (none@bsd--seeque.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 03 Mar 2010 - 20:58:03 CET

Date: Wed, 03 Mar 2010 20:58:03 +0100
From: Casper Quitzau <none@bsd--seeque.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Gammelt Hauppauge tunerkort

Sven Esbjerg wrote:

> Jooh... men nu kunne det jo være en del af hw var den samme så driveren måske
> kunne tilpasses.
> Blot et foreslag.
Ok, ro på nu ;-)
Så hardcore er jeg heller ikke til at jeg kan rode rundt og omskrive
drivere under FreeBSD.

Jeg har selv stødt på de omtalte drivere men har heller ikke selv kunnet
finde noget der tydede på at det kort jeg har er et PVR-kort... eller
kan kører med drivere dertil. Sidder selv lidt og bander over at det
ikke er til at finde nogle konkrete oplysninger om kortet.

Vil FreeBSD evt. selv finde kortet hvis jeg lader det sidde i fra
installations øjeblikket?... og i såfald hvordan ser jeg om der er
fundet driveret som kører som de skal?

Mvh
Casper