Re: FreeBSD, python og Oracle

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jan 2010 - 23:33:49 CET

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD, python og Oracle
Date: Thu, 21 Jan 2010 23:33:49 +0100

ehh... en lille kommentar fra Oracle-landet.....

Hvad skal du egentlig lave med de der udtræk??
rapporter, OracleFoms adgang eller ???

spørger fordi det kan have en betydning for din adgang til din Oracle
base.....
der er altså en del freeware-ODBC koblinger, som ikke kræver Oracle's
egen Instantclient..... og som kører "native" på FreeBSD...
(ja for den sags skyld også JDBC.. men det er jo en del afhængigt af
kompleksiteten af din opgave....)

Den 21/01/2010 kl. 23.08 skrev Erik Cederstrand:

> Forhåbentlig ikke noget, bortset fra Niels' kommentar, og at jeg
> ikke er sikker på om cx_Oracle overhovedet vil virke på FreeBSD, når
> Oracle klient-bibiliotekerne er under Linux-emulering. Jeg er ikke
> så vild med også at køre python under Linux-emulering - så kan jeg
> lige så godt installere Linux på serveren. Google er ikke videre
> opmuntrende.
>
> Mvh Erik

kind regards

nse

"Ach, crivens, what a wee snotter....."

Quote from "The Wee Free Men" by Terry Pratchett