Re: FreeBSD, python og Oracle

From: Erik Cederstrand (none@erik--cederstrand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jan 2010 - 23:08:21 CET

Subject: Re: FreeBSD, python og Oracle
From: Erik Cederstrand <none@erik--cederstrand.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 21 Jan 2010 23:08:21 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Den 21/01/2010 kl. 21.53 skrev Michael Rasmussen:

> Du kommer vist ikke uden om InstantClient. Hvad er egentligt også
> problemet i det?

Forhåbentlig ikke noget, bortset fra Niels' kommentar, og at jeg ikke er sikker på om cx_Oracle overhovedet vil virke på FreeBSD, når Oracle klient-bibiliotekerne er under Linux-emulering. Jeg er ikke så vild med også at køre python under Linux-emulering - så kan jeg lige så godt installere Linux på serveren. Google er ikke videre opmuntrende.

Mvh Erik