Re: Tivoli Storage Manager på FreeBSD?

From: Anders Østergaard Jensen (none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Sep 2009 - 00:24:11 CEST

From: Anders Østergaard Jensen <none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Tivoli Storage Manager på FreeBSD?
Date: Wed, 30 Sep 2009 08:24:11 +1000
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 29/09/2009, at 5:41 PM, Phil Regnauld wrote:

> Have done it. Det er ikke pænt, der er nogle issues med locales, +
> hvilke filsystem der skal tages bakcup af. Jeg hackede linuxulatoren
> dengang om omdefinerede linux_emul_path[] fra /compat/linux til /,
> og benyttede LD_LIBRARY_PATH til at pege klienterne i den rigtige
> retning.
>
> Mig bekendt kører det fortsat på FreeBSD 5.x og TSM 4 på
> Rigshospitalet :)
>
> http://129.142.64.71/~regnauld/freebsd-tsm-howto.txt

Tak for de to svar!

Det bliver lidt en hamper omgang at hacke det til, synes jeg. Det kan
sikkert godt lade sig gøre, men den eneste årsag til, at jeg gør det,
er, at Siminn/Webpartner anvender TSM -- og ikke andet -- internt til
backup. Jeg overvejer at finde en ekstern backup host "i skyen" i
stedet.

Vh. Anders