Tivoli Storage Manager på FreeBSD?

From: Anders Østergaard Jensen (none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 29 Sep 2009 - 05:02:19 CEST

From: Anders Østergaard Jensen <none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Tivoli Storage Manager på FreeBSD?
Date: Tue, 29 Sep 2009 13:02:19 +1000
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej alle,

Det her spørgsmål er sikkert ikke nyt, men jeg vover alligevel at
kaste det afsted til jer kompetente BSDere: Hvad er jeres erfaring med
at køre FreeBSD med TSM-backup? Jeg har to FreeBSD-servere, som jeg
gerne vil have dækket ind under en hosted backupløsning, dvs. det er
sådan set "kun" TSM backup-klienten som jeg skal have til at fungere
på FreeBSD. Endvidere skal der kun tages backup af nogle enkelte mapper.

Mvh. Anders

--
Best Regards,

Anders Østergaard Jensen, B.Sc. Technical Director & Managing Partner Meeho! ApS