Re: Mine mails bliver afvist, selvom jeg relayer gennem TDC?

From: Uffe R. B. Andersen (none@urb--twe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Mar 2009 - 11:38:17 CET

Date: Mon, 23 Mar 2009 11:38:17 +0100 (CET)
Subject: Re: Mine mails bliver afvist, selvom jeg relayer gennem TDC?
From: "Uffe R. B. Andersen" <none@urb--twe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Man, Marts 23, 2009 11:29, Jette Derriche wrote:
> Det hjælper bare ikke på det faktum at min IP er fra et dynamisk range,
> gør det? Spamcop vil vel stadig blackliste min IP på den baggrund.

Nogen blacklister vurderer ranget ud fra reverse lookup - hvis navnet
lugner et generisk navn, så blacklistes det. Hvis Spamcop bruger den
metode, så kan et nyt reverse navn hjælpe.

Jeg har før haft held med at få strøget netop den adresse jeg havde (på
min søsters Webspeed-forbindelse) fra diverse blacklister, men jeg kan
ikke huske hvilke det var.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://blog.andersen.nu/