Re: Flytning af installeret program

From: Uffe Jakobsen (none@uffe--uffe.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Jun 2009 - 18:55:44 CEST

Date: Fri, 05 Jun 2009 18:55:44 +0200
From: Uffe Jakobsen <none@uffe--uffe.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Flytning af installeret program

Hej Brian,

Brian M wrote:

> Jeg må sige at det ikke rigtig gik, syntes at jeg løber tør for ram. Jeg
> kunne få de op at køre, men når den søger mine mapper igennemen bruger
> den alt for meget ram og fejler.

Ok ja det var også ram jeg var mest bekymret for....
Jeg prøvede for noget tid siden at gøre det samme stunt en Synology
DS-101 NAS (32MB ram) - det gik ikke så godt som du jo nok kan gætte...

MySql koster lidt meget i mem-forbrug.

Jeg havde en vision om at prøve at få SquuezeCenter til at køre på
Sqlite databasen - da den mere er beregnet til minimalistiske systemer
ala PDA'er etc...

Men indtil nu er det blot blevet ved tanken... :-)

Tak for dit feedback.

mvh Uffe