RE: Flytning af installeret program

From: Brian M (none@briangmoeller--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Jun 2009 - 15:35:52 CEST

From: Brian M <none@briangmoeller--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Flytning af installeret program
Date: Fri, 5 Jun 2009 13:35:52 +0000

Hej Uffe

Jeg ville lige fortælle om hvordan det gik med SqueezeCenter på mit alix-board.
Jeg må sige at det ikke rigtig gik, syntes at jeg løber tør for ram. Jeg kunne få de op at køre, men når den søger mine mapper igennemen bruger den alt for meget ram og fejler. Tror det er fordi den åbner flere instanser af mysqld for at forbinde til databasen, og de tager godt 50mb ram pr. stk. ca. 3 stk. og med kun 256mb og samtidig har /var på en ramdisk, bliver det for meget. Jeg har set man kan lave en multitrådet kompilering af mysql så man kun har en kørende, men har ikke prøvet det. Men fik den til at streame netradio og noget musik fra disken. Den virkede ikke særlig presset af det, så det skal nok være muligt med den rigtige konfiguration. Kører det nu fra min Acer Aspire One, den bruger godt nok en del mere strøm en mit alix-board. små 20watt imod de ca. 7watt på alix'en.

mvh Brian

> Date: Sun, 17 May 2009 23:46:54 +0200
> From: uffe@uffe.org
> To: bsd-dk@bsd-dk.dk
> Subject: Re: Flytning af installeret program
>

> Hej Brian

> Dette er lidt off-topic...
>
> Når du engang er færdig så kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan
> squeezecenter kører på et alix board - de kommer jo ofte med 128MB og
> max med 256MB og en relativt begrænset cpu kraft...
>
> På forhånd tak.
>
> mvh Uffe

Dit GRATIS USB-stik på nettet er vokset til 25 GB! Få Sky Drive nu!
http://www.microsoft.com/danmark/windows/windowslive/products/skydrive.aspx