TDC<->Jaynet Was: Max antal filer i en folder?

From: Line Wolff (none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Feb 2009 - 11:24:37 CET

Date: Tue, 17 Feb 2009 11:24:37 +0100
From: Line Wolff <none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: TDC<->Jaynet Was: Max antal filer i en folder?

Niels Wahlgreen wrote:
> Det væltede ind med alert SMS'er fra min hobbitmon hos Jay.net, fordi den skiftede mellem at kunne og ikke at kunne pinge mine kunders TDC forbindelser (alle i Kbh. indre by), samtidigt med at en kunde ringede og beskrev noget lignende det som Jette beskriver, men på en hjemmeside hosted på mine servere og fra hans TDC forbindelse hjemme (i Søborg). Det startede klokken 18:11 og sluttede igen 18:49. Der var fin forbindelse til min forbindelse hjemme (fullrate) og en referenceserver i et andet hostingcenter.

Ja, det kan være svært at grave info frem fra TDC's driftstatus, men det
lyder unægteligt som om der har været nogle problemer.
Min overvågning (mod blandt andet Jaynet) står i Valby (TDC), og her var
somsagt ingen hicups, så det er har ikke været hele København der har
været ramt. And then again... hvis det kun har varet en halv times tid,
er det næppe det, som har drillet Jette, da hun stadig havde problemer
senere på aftenen.

/ Line