SV: Max antal filer i en folder?

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Feb 2009 - 11:18:10 CET

From: Niels Wahlgreen <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd-dk@bsd-dk.dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 17 Feb 2009 11:18:10 +0100
Subject: SV: Max antal filer i en folder?

Hej Line,

Det væltede ind med alert SMS'er fra min hobbitmon hos Jay.net, fordi den skiftede mellem at kunne og ikke at kunne pinge mine kunders TDC forbindelser (alle i Kbh. indre by), samtidigt med at en kunde ringede og beskrev noget lignende det som Jette beskriver, men på en hjemmeside hosted på mine servere og fra hans TDC forbindelse hjemme (i Søborg). Det startede klokken 18:11 og sluttede igen 18:49. Der var fin forbindelse til min forbindelse hjemme (fullrate) og en referenceserver i et andet hostingcenter.

http://www.jay.net/index.php?id=152&tx_mininews_pi1[showUid]=29&cHash=e236f16597

Mvh.

Niels