Re: SV: Max antal filer i en folder?

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Feb 2009 - 09:32:10 CET

Subject: Re: SV: Max antal filer i en folder?
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 17 Feb 2009 09:32:10 +0100

On Tue, 2009-02-17 at 08:55 +0100, Line Wolff wrote:

> Jeg håber du har fået løst den her siden i går ... :-|
> Hvis billederne er wrappet i noget php (hvilket jeg formoder de er, så
> der ikke er direkte adgang til dem?) så skal du have fat i php.err
> loggen for at se hvad der sker. I så fald vil fejl nemlig ikke fremgå
> direkte af apache errorloggen.

Jeg er ikke helt klar over på nuværende tidspunkt om problemet stadig er
der... Vi har på intet tidspunkt selv været i stand til at fremprovokere
det, så i øjeblikket forlader vi os på de supportsmails der kommer.

Vi wrapper ikke vores billeder (endnu), så php er ikke problemet.

Her til morgen har vi fået tjekket både diske og billedfiler uden at
finde noget, og jeg har fået én til at tjekke Apache m.m. i løbet af i
dag... Så håber jeg dælme der dukker noget op.

/Jette