Undefined symbol "ssl_onceonlyinit"

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 08 Aug 2009 - 17:03:28 CEST

Date: Sat, 8 Aug 2009 17:03:28 +0200
Subject: Undefined symbol "ssl_onceonlyinit"
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Jeg har lige installeret FreeBSD 7.2, Apache 2.2, php5-5.2.10 and
php5-extensions 1.3, alle fra freebsd ports.

Jeg har installeret php5 med imap support da jeg skal bruge det, men når
jeg prøver at starte apache med imap.so extension slået til i
extensions.ini fejler den /var/log/httpd-error.log
/libexec/ld-elf.so.1: /usr/local/lib/php/20060613/imap.so: Undefined
symbol "ssl_onceonlyinit"

Jeg har prøvet at google det, men fandt kun en gammel bug fra 2002

Jeg har skrevet til php mailing listen, uden at få noget ud af det jeg kan
bruge, de skrev det var en konflikt mellem imap og ld-elf.so.1 men det
kommer jeg jo ik meget videre af, så håbede at alle i kloge hoveder kan
hjælpe mig videre.

På forhånd, tusind tak, Ebbe!