Re: Har finanskrisen ramt BSD-folket?

From: Brian Josefsen (none@josefsen--sjovedyr.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Apr 2009 - 10:49:52 CEST

Date: Wed, 8 Apr 2009 10:49:52 +0200
Subject: Re: Har finanskrisen ramt BSD-folket?
From: Brian Josefsen <none@josefsen--sjovedyr.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

7. apr. 2009 23.44 skrev Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>:

> [...]

Det kan vel også skyldes at vi alle er konservative og ikke kører
bleeding edge, FreeBSD krævede for nogen en del efter justering da vi
kom til 7.0, der er de fleste så ovre, OpenBSD har ikke haft radikale
ændringer der giver nogen hovedpine.

Det er vel en dominerende faktor for mange der vælger BSD, man orker
ikke alt det pis når man opgraderer sit OS for at finde ud af den har
implementeret et nyt filsystem der ikke er understøttet i den kerne
man vælger at bruge fordi den nye kerne ikke er stabil med disk
controllen. Jeg ved det er et søgt eksempel.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Brian Josefsen