Re: Har finanskrisen ramt BSD-folket?

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Apr 2009 - 23:44:44 CEST

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Har finanskrisen ramt BSD-folket?
Date: Tue, 7 Apr 2009 23:44:44 +0200

On Apr 7, 2009, at 8:35 PM, Morten Winther wrote:

> Finanskrise? (Burde vel fremme OSS i stedet)

Why? Det er vel den rigtige løsning der passer til den rigtige opgave,
uanset hvad. Hvadend løsningen hedder windows, linux, BeOS eller BSD

De andre troll spørgsmål lader jeg andre svare på.

> Eller er det i virkeligheden fordi dette lille community ikke er
> kommet med på web 2.0 bølgen med facebook, twitter features mm?
> Maillist = web 0.9?

er det nødvendigt/er vi ikke det?

Som sidebemærkning skal der dog tilføjes, en forening er kun så aktiv
som dens medlemmer, og når disse ikke giver bestyrelsen indspark i
form af tilbud om foredrag, deltagelse i forenings aktiviteter eller
andet frivilligt arbejde, så blive det svært.

> Hvor er i henne?

vi er en del der er til happy hacking hver den sidste onsdag i
måneden.. og vi bliver flere og flere.. Join us :)

regards, Peter Larsen (som i øvrigt er formand for den her forening)