Re: imapd core dumps ?

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2008 - 10:45:33 CEST

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: imapd core dumps ?
Date: Wed, 15 Oct 2008 10:45:33 +0200

Den 15/10/2008 kl. 08.52 skrev Knud Erik Højgaard:

> Jeg vil foreslå at du kigger lidt på din imapd med strace, truss eller
> ltrace, det burde gøre det forholdsvis let at se hvad den prøver at
> gøre. Hvis du spawner den via inetd kan du finde pid efter du har
> forbundet med telnet. Jeg vil igen foreslå at du prøver at oprette den
> påkrævede mappestruktur manuelt.
tja... det er måske en meget god ide...
men jeg prøvede....sådan ...i ren trods!! at recompilere courier-
imap ... og kikke lidt på parametrene som den er kompileret med....
og denne gang prøvede jeg at kompilere uden FAM support(jeg er ikke
helt på det rene med hvad FAM egentlig gør... ),
og det spøjse er at så virker imapd uden at lave en core-dump..

> --
> Knud

hlsn
niels