Re: send sms via mobil

From: Line Wolff (none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Nov 2008 - 07:36:36 CET

Date: Thu, 13 Nov 2008 07:36:36 +0100
From: Line Wolff <none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: send sms via mobil

Ask Holme wrote:
> Nå ok. Det vidste jeg ikke. Jeg mindes, at de kostede omkring 3000 da
> jeg købte.
> Det syntes jeg var dyrt, da Dimsen jo sådan set ikke er vildt mere
> advanceret end nogle af de billigeste telefoner
> på markedet. (Som koster under 1000 kr. uden abonnementstilskud)
De er faldet lidt, så. Jeg gav omkring 1200 kr (kan ikke lige huske om
det var incl. eller ex. moms) for det Siemens jeg har nu. Det var fair
nok, synes jeg, især fordi det var en dk forhandler og så spiller det
bare (man er meget nem at begejstre efter et par uger med daglige
powercycle-køreture ;-)

/ Line