Re: send sms via mobil

From: Ask Holme (none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Nov 2008 - 07:35:14 CET

Date: Thu, 13 Nov 2008 07:35:14 +0100
From: Ask Holme <none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: send sms via mobil

vladimirr@vladimirr.dk skrev:

> De koster ca 100 EUR i Tyskland, og det er efter min mening ikke
> voldsomt slemt.
>
> F.eks. hos http://www.gsmpro.de/
Nå ok. Det vidste jeg ikke. Jeg mindes, at de kostede omkring 3000 da
jeg købte.
Det syntes jeg var dyrt, da Dimsen jo sådan set ikke er vildt mere
advanceret end nogle af de billigeste telefoner
på markedet. (Som koster under 1000 kr. uden abonnementstilskud)

--
There's a jillion* good reasons.
Ask Holme

*:An indeterminately huge number