qlogic qle2462 med FreeBSD 7 samt DL360 G5

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Nov 2008 - 14:49:02 CET

Date: Wed, 12 Nov 2008 14:49:02 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: qlogic qle2462 med FreeBSD 7 samt DL360 G5

Hej.

Jeg har en efterhånden ældre atabeast med fiber. Så har jeg en DL360
G5 med PCI Express, og vil høre om nogen af Jer har prøvet denne
kombination med FreeBSD 7 (stable). Jeg kan finde en henvisning til
denne hba'er, men den sidder i en Dell
(http://unix.derkeiler.com/Mailing-Lists/FreeBSD/stable/2008-10/msg00395.html).
Jeg fandt forøvrigt mit eget spørgsmål, som næsten er en kopi af dette
spørgsmål (http://archive.bsd-dk.dk/mail/bsd-dk/2008/Mar/0138.html).

Har I drenge (og piger) prøvet det i mellemtiden?

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentler gamester is the soonest winner.

Shakespeare