qlogic fiber-kort til DL360 G5

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 19 Mar 2008 - 13:41:31 CET

Date: Wed, 19 Mar 2008 13:41:31 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: qlogic fiber-kort til DL360 G5

Hej og god påske!

Jeg skulle skifte vores diske over på en DL360 G5. Diskene er koblet
på vha. fiber med et qlogic-kort. Kortet passede dog ikke i
DL360'eren, så jeg søgte efter et qlogic-kort til en DL360 G5. Jeg
fandt denne link
http://solutions.qlogic.com/KanisaSupportSite/search.do?cmd=viewThread&docType=tkc&kcId=Post-4295026&sliceId=Post-4295040&dialogID=9870081&stateId=1%200%209834995
og søgte dernæst på QLA2460 og QLE2460 samt freebsd. Her fandt jeg kun
andre der havde stillet samme spørgsmål, men desværre ikke noget svar.

Har I gode erfaringer med qlogic-kort til en DL360'er eller med andre
fiber-kort?

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare