Re: Er blackhole.securitysage.com død?

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 May 2008 - 13:25:37 CEST

Date: Mon, 26 May 2008 13:25:37 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Er blackhole.securitysage.com død?

Jesper Lund wrote:
> På postfix maillisten er der en tendens til at råde folk til at bruge
> zen.spamhaus.org som den eneste spamhaus liste. Er det noget I har
> erfaringer med ? Jeg bruger den selv, og det virker ganske godt. Jeg har
> ikke konkret grund til at tro at der er (for mange) falske positive.

zen er bare en liste med alt indholdet fra sbl, pbl og xbl.
Du slipper altså for en del opslag ved at bruge zen.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk

"America believes in education: the average professor earns more money in a year than a professional athlete earns in a whole week." -- Evan Esar