Er blackhole.securitysage.com død?

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 May 2008 - 00:11:32 CEST

Subject: Er blackhole.securitysage.com død?
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 26 May 2008 00:11:32 +0200

Da jeg i dag skulle sende mail til en person jeg normalt sagtens kan
sende til, fik jeg denne tilbage:

"blocked using blackhole.securitysage.com (in reply to RCPT TO command)"

Det er muligt min arbejdsgivers domæne er faldet i en database, men så
faldt jeg over dette indlæg (bemærk, oprettet i dag):

http://www.gossamer-threads.com/lists/linux/kernel/925485
"Today we encountered first cases of:

554 Service unavailable; Client host [vger.kernel.org] blocked using
blackhole.securitysage.com

Be very carefull and vigilant when using free black-list services.
They do tend to die and -- like in this case -- become poisoned... "

Derudover får jeg en "under construction" -side på denne adresse:
http://www.securitysage.org/

Google afslører også, at der tidligere har været problemer med
blackhole.securitysage.com (noget med manglende betaling af domæne).

Da jeg ved at mange af Jer administrerer mailservere, tænkte jeg at
nogen måske kan bekræfte om databasen er død eller levende?

/Jette