SV: Switch

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 29 Mar 2008 - 21:31:05 CET

Subject: SV: Switch
Date: Sat, 29 Mar 2008 21:31:05 +0100
From: "Niels Wahlgreen" <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Der er en web GUI til de avancerede ting, så som VLAN, SNMP, 802.11x, trunking osv. Og consol adgang via telnet/ssh/serial til mere simple ting, blandt andet port status/hastighed/duplex/flowcontrol/enable-disable.

Web GUI fungerede fint for mig med IE7 - fik ikke prøvet med firefox.

Jeg var oppe og køre på ca. 30 minutter med lidt blanding af tagged og untagged VLAN, MRTG statistikker via SNMP og manuel konfiguration af speed/duplex på de fleste porte, så web gui'en må siges at være intuitiv.

Mvh.

Niels