SV: Switch

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 17 Mar 2008 - 12:27:40 CET

Subject: SV: Switch
Date: Mon, 17 Mar 2008 12:27:40 +0100
From: "Niels Wahlgreen" <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

For at fortsætte føljetonen, så gik det ned igen her til formiddag. Jay.net kigger nu på det, efter at have flyttet lidt rundt på tingene igen, opstod der tilsyneladende problemer med autodetect af hastighed mellem deres cisco udstyr og mit udstyr, så den er nu forced til 100mbit/full fra deres side - det bliver spændende at se om det løser problemet.

/Niels