Re: Hjemmeserver i skab

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 16 Mar 2008 - 14:03:35 CET

Subject: Re: Hjemmeserver i skab
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 16 Mar 2008 14:03:35 +0100

On Sun, 2008-03-16 at 13:06 +0100, Rico Secada wrote:

> Du gav mig inspiration til at se mig lidt omkring, og jeg fandt denne
> Koolu box:
> http://shop.koolu.com/index.php?main_page=product_info&products_id=3
>
> Den er meget tiltalende synes jeg. Nogen der har erfaringer med Koolu?

Jeg købte den her fætter i 2005, og den snurrer stadig lystigt:
http://www.ipcmax.com/product_info.php?cPath=29&products_id=834
(klik på flag i toppen af siden for at ændre sprog)

Den er så lydløs at du kan sove med den under hovedpuden.

Året efter købte vi én mere der havde en ekstra net-indgang. Begge
maskiner kører FreeBDS 6.

Iøvrigt svarede han ret hurtigt på mails, og begge køb har været
smertefrie, så det kan kun anbefales.

/Jette