freebsd på dell poweredge r200

From: Ask Holme (none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Mar 2008 - 13:05:23 CET

Date: Thu, 13 Mar 2008 13:05:23 +0100
From: Ask Holme <none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: freebsd på dell poweredge r200

Hej Liste

Jeg har kik på dells R200 server, men kan ikke finde noget som helst
dokumentation om, at den faktisk kan køre freebsd nogenlunde stabilt.
Jeg ville købe den med deres SAS 6ir raid controller (vistnok en LSI
chip), denne står ikke explicit på listen i hardware notes - men google
returnere en side på Japansk med en dmesg fra en som har den... (hvad
der så står på siden er uvist). Er der nogle som har prøvet de der SAS
(5/6)iR controllere ?
Desuden er det lidt svingende hvad folk siger til de indbyggede broadcom
netkort... er de brugbare eller er det bare out ?