Re: freebsd+apache2+auth_mysql_module

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Mar 2008 - 10:48:19 CET

Date: Thu, 13 Mar 2008 10:48:19 +0100 (CET)
Subject: Re: freebsd+apache2+auth_mysql_module
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Jeg startede med at sammenligne med min hjemmeside, men fandt ingen
> fejl ;-) ... Men det er jo klart...hehe.
>
> Jeg mener jeg har brugt det engang, men kan simpelthen ikke komme i
> tanke om hvor. Jeg skal nok tænke over det og vende tilbage hvis ikke
> andre har svaret...
>
> Du er sikker på du bruger den korrekte version af modulet i forhold til
> Apache?

Så er det nu jeg blive lidt i tvivl, når jeg kigger på ports, er der et
par forskellige, hvilken en anbefales?

mod_auth_mysql-2.20_8
Allows users to use MySQL databases for user authentication
Long description : Sources : Changes : Download
Maintained by: ports@FreeBSD.org
Requires: apache-1.3.41, expat-2.0.0_1, mysql-client-5.0.51a, perl-5.8.8_1

mod_auth_mysql-1.10
MySQL-based authentication module with VirtualHost support
Long description : Sources : Changes : Download
Maintained by: mm@FreeBSD.org
Requires: apache-2.0.63, expat-2.0.0_1, libiconv-1.11_1,
mysql-client-5.0.51a, perl-5.8.8_1

mod_auth_mysql_another-3.0.0_2
Allows users to use MySQL databases for user authentication
Long description : Sources : Changes : Download
Maintained by: mbr@FreeBSD.org
Requires: apache-1.3.41, expat-2.0.0_1, mysql-client-5.0.51a, perl-5.8.8_1